Stichting Innerlijk Landschap
spiritualiteit, creativiteit en persoonlijke groei
Reiki - cursus Reiki I

Reiki I

Stichting Innerlijk Landschap verzorgt een Reiki I cursus

Datum:  Dag 1 (Nader overeen te komen) van 10.00 - 17.00 uur en

Een half uur voor aanvang staan koffie/thee klaar.

Dag 2 (Nader overeen te komen) van 10.00 - 17.00 uur.

Een half uur voor aanvang staan koffie/thee klaar.

Plaats: Herendreef 41, Aardenburg

Kosten: n.t.b. incl. (reader, certificaat, koffie/thee)

Het Japanse woord Reiki betekent universele levensenergie. Reiki is een oude helingstechniek om op een natuurlijke en eenvoudige manier energie over te brengen. Om Reiki te leren geven heb je geen speciale krachten of gaven nodig. Iedereen an het leren toepassen op anderen of zichzelf.

Wanneer door ziekte of vermoeidheid het lichaam te weinig energie heeft om te kunnen herstellen, kan Reiki een methode zijn om het lichaam op een natuurlijke wijze te ondersteunen bij het herstel. Met Reiki I kun je zowel jezelf als iemand anders behandelen. Reiki is een prima ondersteunende alternatieve geneeswijze in samenhang met de reguliere geneeswijze.

De Reiki-energie werkt positief voor  de mens op zowel lichamelijk, emotioneel, mentaal als spiritueel gebied. Het bevordert de natuurlijke zelfgenezing.

Reiki biedt o.a. ontspanning; vitaliseert; brengt de energiehuishouding in evenwicht; heft blokkades op; werkt ontgiftend; verzacht pijn.

Wil je ook Reiki Leren? Volg dan de Reiki I cursus

Tijdens deze 2 dagen komt het volgende aan bod:

Geschiedenis van de Reiki; Wat is Reiki en wat is het NIET; de Reiki-principes; aarding; meditatie; afstemming; handposities; jezelf Reiki geven; een stoelbehandeling en behandeling op tafel; en de inwijdingen.

En er is vooral voldoende ruimte en tijd voor het oefenen van handposities, het ervaren van de Reiki-energie, het stellen van vragen en het uitwisselen van ervaringen

Voor informatie en/of aanmelding:

Stichting Innerlijk Landschap
Email: innerlijklandschap@live.nl